Hasta İlişkileri Bölümü olarak; merkezimizden arzu ettiğiniz hizmeti almak ve sizlerin memnuniyetini sağlamak için; merkezimizden hizmet alan tüm hasta ve yakınlarının merkezimiz ile ilgili görüş ve düşüncelerini alır. Bildirilen tüm görüşleri ilgili departman yöneticileri ile değerlendirir ve sizlerin talepleri doğrultusunda hizmet kalitemizi artırmak için çalışır, değerlendirme sonrası alınan kararlar ve sonuçlar hakkında bölüme bildirimi yapan hasta ve yakınlarına geri dönüş yaparız.
Hasta İlişkileri Bölümü, sizlerin memnuniyetine katkı sağladığı kadar, sizlerin de öneri ve görüşleriniz ile merkezimizin gelişimine katkı sağlar. Şikayetleriniz ve olumsuz görüşlerinizle sadece Hasta İlişkileri Bölümümüz değil ilgili tüm üst düzey yöneticilerimiz çözüm amaçlı ilgilenir.
Hasta İlişkileri Bölümüne görüş, öneri veya düşüncelerinizi bildirmek için:
Görüşlerinizi internet aracılığıyla bildirmek için web sayfamızda yer alan “İLETİŞİM” bölümünden E-Posta gönderebilirsiniz. Ayrıca, posta adresimize mektup gönderebilir, girişteki lobide bulunan anket formlarını doldurup kutuya atabilir, Hasta İlişkileri Bölümü yetkilileri ile yüz yüze görüşme talep edebilir ya da telefon ile görüşme yapabilirsiniz.