Karanfil Bakım Merkezi olarak yaptığımız işin merkezine iyileşmek ve bakım için bize ihtiyaç duyan insanları koyarız. Bu nedenle sunduğumuz ayrıcalıklı hizmeti sağlığına kavuşmak için bizlere başvuranların beklenti ve taleplerine göre şekillendiririz.
Hasta Hakları Birimi olarak; merkezimizden arzu ettiğiniz hizmeti almanız ve memnuniyetinizi sağlamak için;
– Merkezimizden hizmet alan tüm hasta ve hasta yakınlarımızın merkezimiz ile ilgili görüş ve düşüncelerini alırız.
– Bildirilen tüm görüşleri ilgili departman yöneticileri ile değerlendirir, sizlerin talepleri doğrultusunda hizmet kalitemizi artırmak için çalışır ve sorunlarınızın çözümüne yönelik işlemleri gerçekleştiririz.
– Değerlendirme sonrası alınan kararlar ve sonuçlar hakkında, hasta ve yakınlarına geri dönüş yaparız.
Hasta Hakları Birimi, sizlerin memnuniyetine katkı sağladığı kadar, öneri ve görüşlerinizi de değerlendirerek merkezimizin gelişimine katkı sağlar. Şikâyetleriniz ve olumsuz görüşlerinizle sadece Hasta Hakları Birimimiz değil ilgili tüm üst düzey yöneticilerimiz çözüm amaçlı ilgilenir.
GÖRÜŞLERİNİZE DEĞER VERİYORUZ
En iyiye ulaşmak adına; öneri, istek ve görüşlerinizi bize iletmenizden mutluluk duyacağız.
Görüş, öneri veya düşüncelerinizi bildirmek için;
– 02128858818 numaralı çağrı merkezimizden bizlere ulaşabilir,
– Görüşlerinizi internet aracılığıyla bildirmek için web sayfamızda yer alan E-Posta bölümünden e-mail gönderebilir,
– Merkezimiz ya da Müdüriyetimize posta adreslerimizden mektup gönderebilir,
– Merkezimizde giriş lobisinde bulunan anket formlarını doldurabilir,
– Sosyal medya hesaplarımızdan mesaj yollayabilir,
-Hasta Hakları Birimi yetkilileri ile yüz yüze görüşme talep edebilir ya da telefon ile görüşme yapabilirsiniz.
Hasta Hakları Birimi ve Memnuniyet Merkezine iletilen her görüş özel bir referans numarası ile sisteme kaydedilir ve saklanır. Şikayet değerlendirilirken hasta hakları ve memnuniyeti ilkelerine göre hareket edilir. Gerekli tüm araştırmalar yapılarak en kısa sürede ve TSE-ISO EN 9001 kalite standartlarına uygun çözüm üretilmesi amaçlanmaktadır. Değerlendirme sonrası alınan kararlar ve sonuçlar hakkında, hastamıza veya yakınlarına geri dönüş yapılmaktadır.